Vores foretrukne partnere.

e-conomic er vores yndlings regnskabsprogram.

Vi har kendskab til mange bogføringssystemer på internettet. Med et internetbaseret bogføringssystem får du adgang til dine data, uanset hvor du er. Derfor sparer du tid og kan træffe hurtige beslutninger. Og arbejdsopgaverne kan fordeles mellem virksomheden og Support-Team ved et simpelt klik.

Vi benytter os af it-systemerne: e-conomic, C5 og Navision. Ønsker du at bruge et andet system, så udvikler vi også kompetencerne i det – for det er naturligvis dig, der bestemmer hvilket system, der skal anvendes.

Vi arbejder tæt sammen med bankerne om overførsel af elektroniske posteringer til systemerne, så vi sparer tid i den daglige arbejdsgang.

Læs mere på e-conomics hjemmeside

Udover de mange funktioner, der automatisk følger med e-conomic regnskabsprogram, kan du tilføje ekstra moduler og integrere andre programmer til løsningen.

e-conomic er altså både en god løsning for den nyopstartede virksomhed med basale behov, men også for virksomheden der vokser og løbende får flere og mere komplekse behov.

Apps er eksterne udvidelsesprogrammer til e-conomic, der er udviklet af eksterne samarbejdspartnere. Uanset hvilken forretning du har, er der stor sandsynlighed for, at du kan finde en app, der dækker dit behov.

Du kan f.eks. finde hjælp til lønadministration, budget og kundestyring samt integrationer til eksempelvis din webshop, dit lønsystem eller dit kasseapparat.

Amero`s Flexpos kasseapparat og kassesystem

Løsningen forbinder dit kassesystem med din e-conomic konto, hvilket kort sagt sparer dig og din bogholder for en masse timers manuelt arbejde.

Med Ameros kasseapparatsløsning får du følgende:

  • Et nemt og brugervenligt kassesystem, som fungerer med e-conomic
  • Integrationen overfører automatisk data mellem kassen og e-conomic

Spar tid og derved penge på din bundlinje

Integrationen fører automatisk dagens salg fra kassesystemet til e-conomic. Det betyder, at din bogholder ikke længere skal bruge tid på manuel indtastning i e-conomic. Man undgår derfor tastefejl og sparer timer til sin bogholder.

Enkelthed: Styr din varedata og eventuelt lager ét sted

Du opretter og vedligeholder dine varer ét sted. Varenavne, priser, stregkoder, lagerantal mm. håndteres i ét system og synkroniserer automatisk mellem e-conomic og kassesystemet. Ved salg nedskrives varelageret, så det altid er opdateret.

Du får den kassesystemspakke, som passer dine behov

Amero leverer som standard en løsning bestående af en touchcomputer med FlexPOS, en bonprinter og en pengeskuffe. Hertil kobles de rette hardware komponenter, som understøtter dine behov. Eksempelvis foretrækker mange kunder en integreret dankortterminal, stregkodescanner og labelprinter, men systemet kan desuden tilpasses med MobilePay, kundedisplay, A4-printer, plastikgavekort, kundekort, webshopintegrationer og meget mere.

Har du allerede hardware i dag, så kigger Amero også gerne på at genbruge den.

Sådan virker integrationen i korte træk

  • Varer fra e-conomic synkroniseres automatisk til kassen
  • Kundedatabasen i e-conomic og på kassen opdateres automatisk
  • Kreditsalg på kassen opretter ordrer i e-conomic
  • Foretag fakturaindbetalinger eller depositumindbetalinger direkte på kassen
  • Lagerantallet i e-conomic justeres efter salg på kassen
  • Dagens omsætningstal føres fra kassen til e-conomic